Mediehuse lægger an til offensiv med distributionsfusion: "Det er en vækstcase"

Ægteskabet mellem DAO og Bladkompagniet skal gøre dyr avisdistribution til en stærkere vækstnøgle især på det voksende pakkemarked, siger formand, der afviser indtog på distributionsmarkedet for uge- og tilbudsaviser.
Foto: Emma Sejersen/JP/Politikens Hus
Foto: Emma Sejersen/JP/Politikens Hus

Der er udsigt til skærpet konkurrence på distributionsmarkedet, når JP/Politikens Hus, Berlingske Media og Jysk Fynske Medier slår selskaberne DAO og Bladkompagniet sammen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også