Mediehuse lægger an til offensiv med distributionsfusion: "Det er en vækstcase"
Ægteskabet mellem DAO og Bladkompagniet skal gøre dyr avisdistribution til en stærkere vækstnøgle især på det voksende pakkemarked, siger formand, der afviser indtog på distributionsmarkedet for uge- og tilbudsaviser.

Der er udsigt til skærpet konkurrence på distributionsmarkedet, når JP/Politikens Hus, Berlingske Media og Jysk Fynske Medier slår selskaberne DAO og Bladkompagniet sammen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dao opfører nyt logistikcenter i Fredericia
For abonnenter