MobilityWatch

Flexport er milevidt fra sit mål om at erobre plads i toppen af logistikbranchen

Amerikanske Flexport er endnu langt fra at kunne måle sig med de absolut største logistikgiganter som DSV og Kuehne+Nagel. Med flere milliarder dollar i ryggen ser europæisk chef dog "ingen grund til, at vi ikke vil blive ligeså store som de største spillere."

"Vi er ikke et fuldt ud kendt navn, men kendte nok," siger Jan van Casteren, VP for Europa hos Flexport, i et interview med ShippingWatch. | Foto: Flexport/PR

Der er stadig et langt stykke vej for den amerikanske speditør Flexport, der har erklæret sig et mål om at placere sig i feltet blandt de største spillere i logistikmarkedet.

I 2019 meldte Flexport sin klare ambition ud om at placere sig i top 10 i ethvert marked, selskabet er til stede i, og målsætningen lød at etablere sig som et "velkendt og stort navn i logistikindustrien", fastslog selskabets VP for Europa, Jan van Casteren, over for ShippingWatch dengang.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs