Logistikselskaberne ser ind i en industri der er "vendt totalt på hovedet"

Presset på de globale forsyningskæder betyder, at logistikselskaberne må løbe hurtigere og tænke i helt nye baner. Det er ikke bare sværere at lave det samme arbejde, man er nødt til at finde på nye løsninger hele tiden, forklarer chef hos tyske Hellmann.
Ignacio Barrenengoa, Head of Trade Management, Sea Freight Region Asia Pacific, for det tyske logistikselskab Hellmann. | Foto: Hellmann
Ignacio Barrenengoa, Head of Trade Management, Sea Freight Region Asia Pacific, for det tyske logistikselskab Hellmann. | Foto: Hellmann

Flaskehalse, forsinkelser og rekordhøje fragtrater har plaget det globale containermarked siden sommeren 2020, hvor efterspørgslen på varer fra især Asien til USA skød i vejret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også