
Danskernes øgede forbrug under coronakrisen har givet travlhed hos dem, som bringer varerne ud. Det gælder både til detailhandlen og private, oplyser direktør for public affairs Peter B. Jepsen Danske Fragtmænd i Aabyhøj.
"Når det ikke var muligt at bruge penge på at rejse, blev der god plads til at købe nye ting til hjemmet. Vi oplevede i praksis nethandlens kæmpe boost. Og det var til både gamle og nye kunder. En række butikker, der måtte lukke fysiske butikker, gik over til nethandel. Det kom fragtmændene til gavn, fordi de netop leverer the last mile ," fortæller Peter B. Jepsen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app