MobilityWatch

Danske Fragtmænd ser ind i travlt 2022

Danskernes højere forbrug gav travlhed hos Danske Fragtmænd sidste år, som samtidig var udfordret af manglen på chauffører. Selskabet forventer også et højt aktivitetsniveau i 2022.

Foto: PR / Port of Aalborg

Danskernes øgede forbrug under coronakrisen har givet travlhed hos dem, som bringer varerne ud. Det gælder både til detailhandlen og private, oplyser direktør for public affairs Peter B. Jepsen Danske Fragtmænd i Aabyhøj.

"Når det ikke var muligt at bruge penge på at rejse, blev der god plads til at købe nye ting til hjemmet. Vi oplevede i praksis nethandlens kæmpe boost. Og det var til både gamle og nye kunder. En række butikker, der måtte lukke fysiske butikker, gik over til nethandel. Det kom fragtmændene til gavn, fordi de netop leverer the last mile ," fortæller Peter B. Jepsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Bundlinjen dykkede hos Frode Laursen i 2021

I Frode Laursen er man utilfreds med udviklingen i 2021, der ikke levede op til forventningerne. Også for 2022 ser logistikselskabet udfordringer. Ledelsen afviser at stille op til interview (Opdateret).

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs