Ny Mærsk-chef: Forholdet til kunderne er vores vigtigste aktiv

Kundeforholdet er helt centralt for Mærsks nye topchef, der vil skabe visibilitet i kundernes forsyningskæder.
Vincent Clerc overtog posten som topchef hos Mærsk ved årsskiftet. | Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix
Vincent Clerc overtog posten som topchef hos Mærsk ved årsskiftet. | Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix

Det vigtigste aktiv hos A.P. Møller-Mærsk er hverken logistikkoncernens skibe eller terminaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også