Sultne lavprisselskaber vil kapre kunder i Skandinavien

Ryanair jagter vækst og åbner to nye baser i Skandinavien, mens Wizz Air satser i Norge. Lavprisselskabernes offensiv er et angreb på SAS, der vil få sværere ved igen at give overskud, når coronakrisen er slut.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Luftens lavprisselskaber går i offensiven i Danmark og Skandinavien. Målet er at kapre kunder, når covid-19 slipper sit tag, og rejselysten vender tilbage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også