MobilityWatch

Europæisk højhastighedsforbindelse sikrer sig finansiel indsprøjtning

Efter at have været presset helt i knæ på grund af coronakrisen ser det nu ud til, at højhastighedstoget mellem London og det europæiske fastland er reddet.

Eurostar-forbindelsen åbnede i november 1994 og klarer i dag den 492 km lange tur mellem London og Paris på 2 timer og 15 minutter. | Foto: Pascal Rossignol/Reuters/Ritzau Scanpix

BRUXELLES

Det har set sort ud for Eurostar, der transporterer passagerer under den engelske kanal fra London til Paris, Bruxelles og Amsterdam.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Debat: Ro om afgifterne er afgørende for grøn omstilling

Den grønne omstilling af transportsektoren går nu hurtigere, end de fleste havde forestillet sig. Politikernes opgave i den kommende valgperiode er derfor at sikre fortsat ro om afgifterne, skriver direktør i Autobranchen Danmark i MobilityWatchs debatserie op til valget.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs