Kampen om fremtidens bilkøbere handler om én ting – og det er ikke prisen på bilen

Nøgleordet for fremtidens salg af nye biler er data. Kundedata og forbrugsdata. Derfor har bilfabrikkerne travlt med at rykke helt tæt på kunderne.
Foto: Massimo Pinca/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Massimo Pinca/Reuters/Ritzau Scanpix
AF MICHAEL STENVEI

I årtier har et finmasket net af bilforhandlere gift med bilproducenterne gennem franchiseaftaler ført an i salget af nye biler til bilhungrende danskere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også