MobilityWatch

Udgiftsfokus har fået Greenmobility til at ændre model for indtog i nye byer

Den danske delebilstjeneste har store ambitioner om at vokse i udlandet, og viceadministrende direktør fortæller, at selskabet har fundet en ny og billigere model til at indtage nye byer.

Anders Wall, driftschef og viceadministrende direktør i Greenmobility | Foto: PR Greenmobility

Greenmobility er i dag til stede i ca. 10 europæiske byer med sin delebilstjeneste, og planen er, at det børsnoterede selskab i 2025 skal være at finde i 35 byer og have over 10.000 biler i flåden.

Men i takt med at selskabet er blevet mere erfarne i at udrulle sit koncept, har ledelsen også indset, at det ikke nødvendigvis er en god ting at gå "all in", som man siger på nydansk, i første hug.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

DSB's milliarddyre eltog bliver forsinkede

De 100 eltogssæt, som DSB har bestilt fra franske Alstom, og som er den største ordre i selskabets historie, bliver forsinkede op mod et halvt år. Flere faktorer ligger bag, lyder det.

Muligt strejkekaos lurer i USA's travle havne

Forhandlingerne er indledt mellem containerrederier og havnearbejderne, men Mærsk-chef vurderer, at der ikke når at komme en ny aftale i hus, inden den nuværende udløber. Det giver frygt for strejkekaos.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs