Ny koncernchef: SAS skal være fleksibel som lavprisselskaberne
Vi skal hurtigst muligt bringe SAS i en position, hvor vi er i stand til at konkurrere om kunderne i den nye virkelighed efter pandemien, siger Anko van der Werff, koncernchef i SAS.

AF JENS ERIK RASMUSSEN
SAS skal være i stand til at konkurrere med de fremadstormende lavprisselskaber i luftfarten. Det er afgørende for det skandinaviske flyselskab, som efter pandemien vil møde et marked, hvor vilkårene har ændret sig markant. SAS skal være langt mere fleksibel, så man hurtigt kan tilpasse sig kundernes behov.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
SAS forbedrer driften men har stadig stort underskud
For abonnenter