Ny koncernchef: SAS skal være fleksibel som lavprisselskaberne

Vi skal hurtigst muligt bringe SAS i en position, hvor vi er i stand til at konkurrere om kunderne i den nye virkelighed efter pandemien, siger Anko van der Werff, koncernchef i SAS.
Anko van der Werff, koncernchef i SAS | Foto: SAS/PR
Anko van der Werff, koncernchef i SAS | Foto: SAS/PR
AF JENS ERIK RASMUSSEN

SAS skal være i stand til at konkurrere med de fremadstormende lavprisselskaber i luftfarten. Det er afgørende for det skandinaviske flyselskab, som efter pandemien vil møde et marked, hvor vilkårene har ændret sig markant. SAS skal være langt mere fleksibel, så man hurtigt kan tilpasse sig kundernes behov.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også