MobilityWatch

Movia gør status over borgerudvalg: Udfordringer løses ikke i bestyrelseslokalet

Det sjællandske trafikselskab inddrager aktivt et borgerudvalg, når der skal findes nye løsninger på den kollektive trafiks udfordringer. Udvalget har i de første to år bl.a. hjulpet med at udvikle en hjemmeside og nye turistprodukter, lyder det fra direktør i Movia, der gør status i interview med MobilityWatch.

Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

Hvis man skal finde de bedste løsninger til at dække danskernes behov for kollektiv transport i fremtiden, så er det ikke nødvendigvis i trafikselskabets eget bestyrelseslokale, at løsningerne skal findes.

Sådan lyder det fra kommunikationsdirektør for kommerciel og kunder i det sjællandske trafikselskab Movia, Camilla Struckmann, hvor trafikselskabet nu i to år har anvendt et borgerpanel som en del af den måde, selskabet tester nye forretningsløsninger på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs