MobilityWatch

DSB mener utraditionelt rapper-samarbejde til 1 mio. kr. er alle pengene værd

DSB's seneste sikkerhedskampagne, der involverer et samarbejde med rapperen Icekiid, har kostet selskabet 1 mio. kr. Sikkerhedschef er foreløbig glad for kampagnen, selvom Sikkerhedsstyrelsen kunne nøjes med at betale under det halve for en tæt på tilsvarende kampagne.

Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix

DSB kastede sig i slutningen af august ud i det, det statsejede togselskab selv kaldte et "utraditionelt" samarbejde med rapperen Icekiid.

Samarbejdet, der gennem en sang udført af Icekiid og en dertilhørerende musikvideo har til formål at sætte fokus på sikkerhed på togperronerne, har kostet DSB 970.000 kr., viser en aktindsigt, som MobilityWatch har fået.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs