MobilityWatch

De kommercielle rettigheder til Københavns Metro skifter hænder

Den eksklusive ret til reklamevisning på Københavns metrosstationer er fra oktober overtaget af samme selskab, som viser reklamer på metronetværk i både Stockholm og Oslo.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Den 3. oktober overtages de kommercielle rettigheder i Københavns Metro af outdoorselskabet Clear Channel. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs