MobilityWatch

Transportministeriet får kritik for beslutningsgrundlag ved offentlig-private samarbejder

Transportministeriet har ikke haft et tilfredsstillende beslutningsgrundlag, når de har valgt at bruge offentlig-private partnerskaber som projektform, lyder det fra Statsrevisorerne.

Henrik Thorup (tv.) og Klaus Frandsen, henholdsvis formand og næstformand for Statsrevisorerne | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Når Transportministeriet har benyttet offentlige-private samarbejder, så har beslutningsgrundlaget været mangelfuldt i perioden fra 2005-2020.

Sådan lyder det i et notat fra Rigsrevisionen, hvor der samtidig er kritik fra Statsrevisorerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Radikale vil have ladestandere i al nybyg

Ønsket om at eje en elbil er ikke kun eksisterende i parcelhuskvartererne. Sådan lyder det fra radikal boligordfører, der vil stille krav om ladestandere i alle nye boligbyggerier.

Læs også

Relaterede