DSV-topchef om opkøbsstrategi: I bund og grund handler det om mennesker

Opkøbslysten har siden år 2000 været stor i transport- og logistikkoncernen, der nu er Danmarks næststørste virksomhed målt på omsætning.
Foto: Lars Krabbe/Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Foto: Lars Krabbe/Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

DSV har haft succes med en lang række store opkøb - processerne kræver hårdt arbejde, hvis integrationen skal lykkes. Det siger administrerende direktør i DSV, Jens Bjørn Andersen, i et interview med Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også