Ny landechef er overrasket over Volvos lave markedsandel i Danmark

Bilproducenten Volvos markedsandel i Danmark ligger godt under niveauerne i resten af Norden. ”Det er et signal om, at der er potentiale,” siger ny dansk landechef.
Tobias Altehed har senest haft ansvar for at drive Volvo-koncernens digitale transformation. | Foto: PR / Volvo Cars
Tobias Altehed har senest haft ansvar for at drive Volvo-koncernens digitale transformation. | Foto: PR / Volvo Cars

Svenske Tobias Altehed er per 1. juli ny landechef for Volvo Cars i Danmark, og opgaven er ikke til at tage fejl af: Volvos markedsandel i Danmark skal i vejret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår