Semler-ejet selskab ser muligheder for vækst i udfordrende marked

Dribe, der sælger bilabonnementer, har trods en dårlig afslutning på 2022 stadig ambitioner om at komme i mål med sine planer for indeværende år. 
Jesper Hill-Kjærsgaard har siden 2020 været adm. direktør i Dribe, der blev grundlagt i 2018. | Foto: Dribe / Pr
Jesper Hill-Kjærsgaard har siden 2020 været adm. direktør i Dribe, der blev grundlagt i 2018. | Foto: Dribe / Pr

Bilabonnementselskabet Dribe har fået en dårligere start på 2023 end forventet, men topchef ser lys for enden af tunnellen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også