Bring vil tilbyde kunder ny returservice

Fremover bliver det nemmere for kunderne at returnere uønskede varer hos Bring.
Foto: Bring/PR
Foto: Bring/PR

Pakkeleveringsvirksomheden Bring, der har 6000 medarbejdere i Norden, vil fremover tilbyde de kunder, som ikke er helt tilfredse med deres varer, en ny måde at levere pakken tilbage på.

Det skriver Transportmagasinet.

Fremover bliver det muligt for kunderne at sende en pakke retur via den samme Nærboks, som pakken blev hentet i. Den nye service er resultatet af et strategisk samarbejde mellem Bring og Nordic Infrastructure, skriver Transportmagasinet.

"Retur er en vigtig del af købsoplevelsen, når danskerne handler på nettet. Ofte ser vi, at hvis ikke returdelen opleves som smidig og god, er danskerne mere tilbøjelige til at handle i en anden netbutik næste gang," siger direktør for E-handel og Logistik i Bring Danmark, Per Buus, til mediet.

DAO fortsætter væksten - pakker udgør nu halvdelen af omsætningen 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også