MobilityWatch

DSV skruer op for kapaciteten mellem Kina og Europa

Den danske speditørkæmpe tilføjer ekstra kapacitet på ruten mellem Kina og Europa. Ifølge DSV-chef handler det om at forberede sig til travl sommer.

Foto: DSV PR

DSV kommer til at få lidt mere kapacitet, når det gælder transport mellem Kina og Europa.

Selskabet har charteret et skib på ad hoc basis med en volumen på op til 1800 teu samt indgået aftale om bloktog på strækningen med kapacitet på 50 fyrrefodscontainere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Stribe af danske transportselskaber kritiserer særligt krav i EU-vejpakke

Et nyt EU-krav medfører, at lastbiler hver 8. uge skal vende retur til det land, de er indregistreret i. Det er en sten i skoen på en lang række transportselskaber, som til MobilityWatch fortæller, at de bliver nødt til at køre med tomme lastbiler. Vognmandslobby mener, at selskaberne ”piver.”

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs