Mediehuse fusionerer Dao og Bladkompagniet

JP/Politikens Hus, Jysk Fynske Medier og Berlingske Media er blevet enige om lægge de to distributionsselskaber Dansk Avis Omdeling (Dao) og Bladkompagniet sammen. Det skal give en stærkere aktør på distributionsmarkedet, der domineres af Post Nord og GLS.
Foto: Mads Nissen
Foto: Mads Nissen

Tre mediehuse lægger nu distributionsselskaberne Dao og Bladkompagniet sammen i ét selskab. I hvert fald hvis konkurrencemyndighederne siger god for det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også