MobilityWatch

Interfjord har ingen strategi – alligevel tjener den nordjyske speditør millioner

Nordjysk speditionsvirksomhed har gennem mere end et årti oplevet uafbrudt vækst ved ikke at have nogen stor strategi for selskabet.

Foto: Tycho Gregers/Ritzau Scanpix

Selvom den nordjyske speditionsvirksomhed Interfjord ikke har nogen decideret strategi, så har selskabet formået at vokse sig større hvert år siden 2009.

Det fortæller adm. direktør Jens Holmgaard Pedersen til Fremtidens Logistik.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs