MobilityWatch

Interfjord har ingen strategi – alligevel tjener den nordjyske speditør millioner

Nordjysk speditionsvirksomhed har gennem mere end et årti oplevet uafbrudt vækst ved ikke at have nogen stor strategi for selskabet.

Foto: Tycho Gregers/Ritzau Scanpix

Selvom den nordjyske speditionsvirksomhed Interfjord ikke har nogen decideret strategi, så har selskabet formået at vokse sig større hvert år siden 2009.

Det fortæller adm. direktør Jens Holmgaard Pedersen til Fremtidens Logistik.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

DB Cargo lægger ny stor togordre

DB Cargo, der er ejet af Deutsche Bahn, har lagt en større ordre på ny tog som en del af sit langsigtede mål om at erstatte sine 900 dieseldrevne tog.

Læs også

Relaterede