Interfjord har ingen strategi – alligevel tjener den nordjyske speditør millioner

Nordjysk speditionsvirksomhed har gennem mere end et årti oplevet uafbrudt vækst ved ikke at have nogen stor strategi for selskabet.
Foto: Tycho Gregers/Ritzau Scanpix
Foto: Tycho Gregers/Ritzau Scanpix

Selvom den nordjyske speditionsvirksomhed Interfjord ikke har nogen decideret strategi, så har selskabet formået at vokse sig større hvert år siden 2009.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også