Efter Postnords forårsspurt falder vækstraterne: "Vi begynder at se en afmatning i markedet nu"
Danskerne går nu fra at købe møbler og hjemmeelektronik til at bruge pengene på madoplevelser og caffe latte, og det kan pakkepostbudene mærke hos Postnord.

AF LEONORA BECK
De vilde vækstrater, som pakkemarkedet har nydt godt af det seneste år, er på vej bort.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Postnords omsætning i Danmark runder 2 milliarder
For abonnenter