Efter Postnords forårsspurt falder vækstraterne: "Vi begynder at se en afmatning i markedet nu"
Danskerne går nu fra at købe møbler og hjemmeelektronik til at bruge pengene på madoplevelser og caffe latte, og det kan pakkepostbudene mærke hos Postnord.
![Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13137804.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170308-164134-pf-1920x1079we.jpg)
AF LEONORA BECK
De vilde vækstrater, som pakkemarkedet har nydt godt af det seneste år, er på vej bort.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Postnords omsætning i Danmark runder 2 milliarder
For abonnenter