MobilityWatch

Efter Postnords forårsspurt falder vækstraterne: "Vi begynder at se en afmatning i markedet nu"

Danskerne går nu fra at købe møbler og hjemmeelektronik til at bruge pengene på madoplevelser og caffe latte, og det kan pakkepostbudene mærke hos Postnord.

Foto: Martin Lehmann/Politiken/Ritzau Scanpix

De vilde vækstrater, som pakkemarkedet har nydt godt af det seneste år, er på vej bort.

Det tyder det i hvert fald på hos den danske del af Postnord, som efter endnu et godt kvartal med fuld blus på pakkeleveringerne har firedoblet det justerede resultat for første halvår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs