MobilityWatch

Ny Leman-topchef ser svære forhold for lange kundekontrakter

Bo Lindberg Andersen er netop tiltrådt som adm. direktør i Leman. Det sker midt i et hektisk marked, hvor fragtraterne er tårnhøje, forsyningskæderne er under pres og EU-lovgivning gør sigtbarheden dårlig. Det betyder også, at det for nuværende er umuligt at efterkomme kunders krav om længere fragtkontrakter, fortæller han i et interview med MobilityWatch.

Foto: PR / Leman

Bo Lindberg Andersen er den nye mand i spidsen for speditionskoncernen Leman. Den tidligere Mærsk-mand, der senest har været hos DP World, er indtrådt på selskabets chefgang i en periode, hvor der er særligt stort pres på fragt- og logistikbranchen for at kunne levere det, som kunderne har behov for; at få varerne frem til tiden.

Et af kravene fra flere kunder er derfor at kunne indgå længerevarende kontrakter for netop at sikre en større forsyningssikkerhed. Men i det nuværende marked er det så godt som umuligt at efterkomme det krav, mener den nye Leman-boss.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs