Voksende handelstrend giver muligheder for pakkeselskaber – Postnord udvikler flere løsninger for at få fat i markedet
Coronapandemien har sat skub i såkaldt forbruger-til-forbruger-handel, og det bringer muligheder for pakke- og postselskaber, lyder det i en rapport. Hos Postnord udvikler man på flere produkter for at kunne imødekomme trenden, fortæller direktør for pakkeforretningen.
![Stine Sander, direktør for pakkeforretningen hos Postnord. | Foto: PR / Postnord](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13674902.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jfp5cabywpwemd2h1a.jpg)
Det globale forbruger-til-forbruger-marked, altså handel mellem privatpersoner, ventes at have en værdi af 280 mia. dollar, svarende til 1843 mia. danske kr., i 2026. Det viser en rapport udarbejdet af McKinsey, som mediet Transport Intelligence refererer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.