Voksende handelstrend giver muligheder for pakkeselskaber – Postnord udvikler flere løsninger for at få fat i markedet

Coronapandemien har sat skub i såkaldt forbruger-til-forbruger-handel, og det bringer muligheder for pakke- og postselskaber, lyder det i en rapport. Hos Postnord udvikler man på flere produkter for at kunne imødekomme trenden, fortæller direktør for pakkeforretningen.
Stine Sander, direktør for pakkeforretningen hos Postnord. | Foto: PR / Postnord
Stine Sander, direktør for pakkeforretningen hos Postnord. | Foto: PR / Postnord

Det globale forbruger-til-forbruger-marked, altså handel mellem privatpersoner, ventes at have en værdi af 280 mia. dollar, svarende til 1843 mia. danske kr., i 2026. Det viser en rapport udarbejdet af McKinsey, som mediet Transport Intelligence refererer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også