Amazon træder længere ind på speditionsmarkedet

Techgiganten vil i højere grad selv stå for at fragte varer hjem til sine forhandlere. Priserne er lave, og trækket kan især ramme mindre speditører.
Foto: Patrick Pleul/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Patrick Pleul/AP/Ritzau Scanpix
AF JAKOB SKOVLUND OG THOMAS BO CHRISTENSEN

En af verdens største virksomheder, amerikanske Amazon, er i øjeblikket ved at opbygge et nyt forretningsområde ved navn Amazon Global Logistics (AGL).

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også