Øgede udgifter æder fremgangen på toplinjen hos DAO
Selvom omsætningen steg for Dansk Avis Omdeling (DAO) i 2021, slog det ikke igennem på driften. Ledelsen er ikke tilfreds, men forudser bedre 2022.
![Direktør i DAO er Morten Villberg | Foto: PR/DAO](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13884644.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kdgz1k3tia144fnsnhm.jpg)
Coronakrisen satte i både 2020 og 2021 godt gang i danskernes indkøb på nettet og dermed også i leveringen af pakker.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pakkeleverandører er presset på kapaciteten
For abonnenter