Aftale om luftfragt med Air France-KLM passer ind i ny strategi hos rederi
Det nye fragtsamarbejde, hvor rederiet CMA CMG har opkøbt andel af Air France-KLM, passer ind i en større tendens, hvor rederier køber sig ind i andre transportformer, lyder det fra analytiker.
![Foto: Piroschka Van De Wouw/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14036114.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20220518-093746-4-1600x898we.jpg)
af ANJA HAUGE
Onsdag købte det franske containerrederi og konkurent til A.P. Møller Mærsk, CMA CMG, sig ind luftfartsselskabet Air France-KLM, med henblik på at oprette et samarbejde for luftfragt, som i første omgang skal løbe over ti år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.