Logistikselskab vil øge fokus på lynhurtig levering til detailbutikker

Lynhurtig levering til kunderne bliver et voksende konkurrenceparameter, forventer leveringsselskab, som har rettet fokus fra takeaway til såkaldt quick commerce – et marked, hvor Wolt netop har lanceret en ny løsning til detailbranchen.
Doorhub, der blev stiftet i 2018, har i dag omkring 700 bude i Danmark. | Foto: Doorhub/PR
Doorhub, der blev stiftet i 2018, har i dag omkring 700 bude i Danmark. | Foto: Doorhub/PR

I flere år har forbrugerne været vant til at kunne få leveret deres takeaway inden for en halv times tid, men det er stadig et særtilfælde, hvis en webshop tilbyder samme lynhurtige levering.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også