Postnord-direktør lægger op til prisstigninger efter endnu et svagt kvartal

Prisen på pakkeforsendelser kan være et af de steder, som Postnord Danmark må skrue på i et marked præget af svag forbrugertillid og høje omkostninger. Det fortæller adm. direktør Peter Kjær Jensen i et interview med MobilityWatch efter et kvartal med endnu et underskud.
Peter Kjær Jensen, adm. direktør i Postnord Danmark. | Foto: Martin Lehmann
Peter Kjær Jensen, adm. direktør i Postnord Danmark. | Foto: Martin Lehmann

Vindene er hurtigt vendt på post- og pakkemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også