Postnord-direktør lægger op til prisstigninger efter endnu et svagt kvartal
Prisen på pakkeforsendelser kan være et af de steder, som Postnord Danmark må skrue på i et marked præget af svag forbrugertillid og høje omkostninger. Det fortæller adm. direktør Peter Kjær Jensen i et interview med MobilityWatch efter et kvartal med endnu et underskud.
![Peter Kjær Jensen, adm. direktør i Postnord Danmark. | Foto: Martin Lehmann](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11868305.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78s8kphuar71gwmi31x2.jpg)
Vindene er hurtigt vendt på post- og pakkemarkedet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Loyale kunder kan blive kriseramte SAS’ sidste udvej
For abonnenter