Fagfolk ser globale forsyningskæder som fortid efter flaskehalse og fragtkaos

En mere usikker verden gør, at supply chain-professor og Dansk Industri mener, at tiden med globale forsyningskæder i store dele af detailhandlen er slut.
Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix
Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix

Bang & Olufsen undersøger alternative forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina og Taiwan. Den tyske bilkæmpe Volkswagen fokuserer i ny strategi på kortere forsyningskæder, som er mindre afhængige af Kina.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også