Et bestemt parameter vejer tungest i onlineplatforms krav til logistikleverandører
Flere faktorer er i spil, når den nordiske onlineplatform Boozt skal udvælge en ny logistikpartner. Et krav vejer dog tungere end andre, fortæller logistikdirektør, som samtidig taler interessen i særlig leveringsform ned.
![Sven Thiesen, logistikdirektør i Boozt. | Foto: PR / Boozt](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14379515.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mmmvfj5osxmnlw7b28.jpg)
Den milliardomsættende modeplatform Boozt har haft vokseværk de seneste år – og det samme har selskabets behov for transport- og logistikydelser derfor også.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.