Et bestemt parameter vejer tungest i onlineplatforms krav til logistikleverandører

Flere faktorer er i spil, når den nordiske onlineplatform Boozt skal udvælge en ny logistikpartner. Et krav vejer dog tungere end andre, fortæller logistikdirektør, som samtidig taler interessen i særlig leveringsform ned.
Sven Thiesen, logistikdirektør i Boozt. | Foto: PR / Boozt
Sven Thiesen, logistikdirektør i Boozt. | Foto: PR / Boozt

Den milliardomsættende modeplatform Boozt har haft vokseværk de seneste år – og det samme har selskabets behov for transport- og logistikydelser derfor også.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også