Mærsk vil integrere Hamburger Süd og Sealand under samlet brand

Det danske rederi- og logistikselskab vil indlemme flere brands under det samlede A.P. Møller-Mærsk-brand.
Foto: Silas Stein/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Silas Stein/AP/Ritzau Scanpix
AF MARKETWIRE

Mærsk planlægger på sigt at integrere flere af sine brands - herunder Mærsk-ejede Hamburger Süd og Sealand - under et samlet Mærsk-brand.

Det skriver den danske rederigigant til sine kunder fredag.

Der skal dog udføres en dybdegående gennemgang, før Mærsk fuldt ud kan konkludere på fremtiden for hvert enkelt brand inden for forskellige geografiske områder, skriver Mærsk.

Integrationen af de enkelte brands vil derudover følge hver deres tidslinje, oplyser selskabet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også