Mærsk-topchef vil øge fokus på kunderelationen og varsler tech-offensiv
I 2024 vil Mærsk blive mere offensiv på teknologiområdet, og komme med flere digitale tilbud til kunderne, lyder det fra topchef.
af ANJA HAUGE
For topchefen i A.P. Møller Mærsk, Vincent Clerc, er det helt centralt, at selskabet nu følger kundernes behov tættere efter en pandemi, hvor selskabet tjente penge på forstyrrelser i forsyningskæderne, mens kunderne kom i klemme, skriver Berlingske.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dachser køber op i Australien og New Zealand
For abonnenter