Postaftale høster både roser og bekymring om magasindistribution fra Danske Medier

Ny postaftale sikrer fair konkurrence på distributionsmarked, men bør ikke føre til dyrere distribution af fagblade og magasiner, mener Mads Brandstrup.
Mads Brandstrup er adm. direktør i Danske Medier. | Foto: Danske Medier
Mads Brandstrup er adm. direktør i Danske Medier. | Foto: Danske Medier

Den nye postaftale får primært ros med på vejen fra Danske Medier, brancheorganisationen for de privatejede publicistiske medier. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også