DHL-chef skal "bruge lup" for at finde salgseffekt af grønne produkter

Den tyske fragtkoncern har lovet at bruge et større tocifret milliardbeløb på grønne løsninger, men erkender, at det fortsat er begrænset med kundernes villighed til at betale.
Melanie Kreis, finansdirektør i DHL Group | Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix
Melanie Kreis, finansdirektør i DHL Group | Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix

I 2022 annoncerede den tyske DSV-konkurrent DHL et løfte om at bruge ikke mindre end 7 mia. euro, svarende til ca. 52 mia. kr., over de kommende ti år på at investere i grønne produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også