Mærsk har svært ved at vurdere interessen for grønne logistikprodukter

DSV og DHL har ellers begge meldt ud, at de oplever en lav salgseffekt af de grønne produkter.
Mærsk oplever dog, at kunder er interesseret i grøn omstilling af hele forsyningskæden. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Mærsk oplever dog, at kunder er interesseret i grøn omstilling af hele forsyningskæden. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Det er stadig for tidligt for danske A.P. Møller-Mærsk at konkludere noget som helst, når det kommer til kundernes interesse for grønne logistikprodukter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også