MobilityWatch

Ny spiller vil erobre lademarkedet med partnerskaber

Et nyt selskab har meldt sig på banen i kampen om de danske elbilejeres gunst ved at lappe det hul i markedet, som virksomheden mener at have identificeret. Som sidegevinst vil selskabet også sælge strøm, men hovedfokus er på ladebokse.

Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix

”Vi føler, at vi har set et hul i markedet.”

Sådan lyder det fra Søren Behnfeld, der er ansvarlig for salg og medstifter af det nyeste skud på ladeoperatørstammen, Looad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs