Københavns Lufthavn nærmer sig ventetider på samme niveau som før pandemien

Landets største lufthavn er ikke langt fra at have en gennemsnitsventetid på niveau med 2019. Når de mange nyansatte medarbejdere er blevet oplært helt, forventer man at komme ned på samme niveau som før coronakrisen, fortæller lufthavnsdirektør til MobilityWatch.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Antallet af rejsende er kraftigt stigende hos Københavns Lufthavn. Trafikknudepunktet har samtidig skruet op på personalefronten, og i årets første seks måneder har selskabet øget personaleomkostningerne med 160 mio. kr. sammenlignet med samme periode sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også