Dansk satsning på særlige lufthavnsreklamer er lagt i graven

En stort anlagt satsning fra medieselskabet Egmont skulle skabe et nybrud for reklamer i lufthavne – herunder i Københavns Lufthavn. Nu er initiativet blevet droppet igen.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I 2015 annoncerede selskabet Dansk Reklame Film under Egmont-koncernen, at et nyt tiltag – Airmagine – med digitale reklamer i Københavns Lufthavn ville skabe ”verdens førende intelligente lufthavn.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også