Dansk satsning på særlige lufthavnsreklamer er lagt i graven
En stort anlagt satsning fra medieselskabet Egmont skulle skabe et nybrud for reklamer i lufthavne – herunder i Københavns Lufthavn. Nu er initiativet blevet droppet igen.
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14766860/7r8nz5/ALTERNATES/schema-16_9/20220719-102043-5-3962x2642ma.jpg)
I 2015 annoncerede selskabet Dansk Reklame Film under Egmont-koncernen, at et nyt tiltag – Airmagine – med digitale reklamer i Københavns Lufthavn ville skabe ”verdens førende intelligente lufthavn.”
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.