Radikal leder åbner for at genforhandle infrastrukturprojekter

Ifølge Martin Lidegaard har forudsætningerne ændret sig, siden man vedtog Infrastrukturplan 2035, hvilket giver anledning til at gentænke nogle af projekterne.
Radikale Venstres leder, Martin Lidegaard. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Radikale Venstres leder, Martin Lidegaard. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

I sommeren 2021 vedtog et bredt flertal i Folketinget en storstilet infrastrukturplan, som for 160 mia. kr. definerer, hvor fremtidens veje, broer og skinner skal ligge i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også