OK-topchef klarede finans- og coronakrisen – nu må nye kræfter tackle klimaet

OK er der, hvor kunderne er. Gennem 17 år har købmand Jørgen Wisborg ledt koncernen fra olien og ind i stort set alle typer energi, danskerne forbruger – og lagt et mobilabonnement oveni til en god pris.
Foto: PR OK
Foto: PR OK

Da Jørgen Wisborg i 2005 overtog topposten i OK, var det som adm. direktør for et olieselskab. 17 år senere er hovedprodukterne fortsat fossile brændsler, men den afgående topchef har bredt porteføljen betydeligt ud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også