MobilityWatch

Dansk ladestander-startup henter kommerciel direktør fra rejsebranchen

Den nye direktør er hentet fra selskabet, der blandt andet ejer Momondo, og han får ansvaret for at videreudvikle den kommercielle strategi i Europa.

Andreas Phillipsen, ny kommerciel direktør i Monta. | Foto: PR

Den danske startupvirksomhed Monta, der gennem en app vil hjælpe virksomheder og elbilejere med at administrere og tanke strøm på ladestandere, får nu en kommerciel direktør med erfaring fra rejsebranchen ind i folden.

Det er Andreas Phillipsen, der kommer fra en rolle som VP Engagement Marketing hos rejsebureauet Kayak, der blandt andet ejer Momondo, som er ansat som kommerciel direktør i Monta.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs