Sund og Bælt-chef skifter til DR

DR’s nye chef for integreret markedsføring og positionering kommer fra en stilling hos det statslige infrastrukturselskab, hvor hun har haft ansvar for bl.a. kommunikation og kundeoplevelser.
Anne-Mette Janum kommer fra det statsejede infrastrukturselskab Sund og Bælt. | Foto: Kim Vadskær / Pr Brobizz
Anne-Mette Janum kommer fra det statsejede infrastrukturselskab Sund og Bælt. | Foto: Kim Vadskær / Pr Brobizz

Anne-Mette Janum har 1. oktober første dag i sin nye rolle som chef for integreret markedsføring og positionering i DR’s afdeling Eksponering & Brugerkontakt. Det fremgår af en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også