Servicekoncern skal bistå DSB med affaldshåndtering i trecifret millionkontrakt

Digitale løsninger bidrager til at mindske CO2, når Coor fra 1. oktober skal levere bl.a. bygningsservice, kantinedrift og vedligeholdelse af arealer hos DSB.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Det bliver med øget brug af digitale løsninger såsom sensorer, når servicekoncernen Coor fra 1. oktober skal levere facility service til DSB i en kontrakt, der løber op i et trecifret millionbeløb årligt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også