MobilityWatch

Movia og medie udruller digitalt univers til kulturoplevelser på farten

Mediet Soundvenue skal stå for indholdsproduktionen til et projekt, der skal fortælle brugere om kulturoplevelser, der kan ses, når de tager det offentlige til og fra bl.a. museer.

Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix

Mediet Sondvenue og transportselskabet Movia har slået pjalterne sammen og skabt indholdsuniverset Kulturator, der igennem forskellige digitale platforme fortæller brugere om kulturoplevelser i nærheden af Movias ruter. Der skriver Kulturmonitor.

Ideen er, at Kulturator skal inspirere personer med kulturelle tilbøjeligheder til at tage offentlig transport til og fra de nyligt genåbnede museer, teatre og lignende ved at give informationer og fortællinger, der kan gøre selve pendlingen til en oplevelse i sig selv.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Yngre piloter går nu i åben krig med SAS-piloterne og Dansk Metal

Flyvebranchens Personaleunion, FPU, der især organiserer de yngre piloter, går midt i SAS-konflikten og pilotstrejken i struben på deres egne pilotkolleger og Dansk Metal. Dansk Metal kannibaliserer og ønsker blot de yngre piloters arbejdspladser lukket, siger FPU-formanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs