Movia og medie udruller digitalt univers til kulturoplevelser på farten

Mediet Soundvenue skal stå for indholdsproduktionen til et projekt, der skal fortælle brugere om kulturoplevelser, der kan ses, når de tager det offentlige til og fra bl.a. museer.
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix

Mediet Sondvenue og transportselskabet Movia har slået pjalterne sammen og skabt indholdsuniverset Kulturator, der igennem forskellige digitale platforme fortæller brugere om kulturoplevelser i nærheden af Movias ruter. Der skriver Kulturmonitor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også