Laveste niveau i fem år: DSB-boss varsler forbedringer for at få flere tog til tiden

Både punktligheden og kundernes tilfredshed med DSB faldt i 2021. Det skal der ændres på i 2022, lyder det fra topchefen til MobilityWatch, som særligt peger på et tættere samarbejde med Banedanmark.
DSB's adm. direktør, Flemming Jensen, peger på, at forsinkelserne i høj grad skyldes sporarbejde hos Banedanmark. | Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
DSB's adm. direktør, Flemming Jensen, peger på, at forsinkelserne i høj grad skyldes sporarbejde hos Banedanmark. | Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

I 2021 var der længere mellem de tog hos DSB, som kørte til tiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også