Laveste niveau i fem år: DSB-boss varsler forbedringer for at få flere tog til tiden
Både punktligheden og kundernes tilfredshed med DSB faldt i 2021. Det skal der ændres på i 2022, lyder det fra topchefen til MobilityWatch, som særligt peger på et tættere samarbejde med Banedanmark.
![DSB's adm. direktør, Flemming Jensen, peger på, at forsinkelserne i høj grad skyldes sporarbejde hos Banedanmark. | Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13728223.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160530-103915-pf-1920x1080we.jpg)
af ANJA HAUGE
I 2021 var der længere mellem de tog hos DSB, som kørte til tiden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tilfredsheden og punktligheden dykkede hos DSB i 2021
For abonnenter