Forbrugerombudsmand modtager klage over grøn BMW-kampagne
Det er vildledende, at BMW i en reklamekampagne hævder at være verdens mest bæredygtige bilmærke, lyder det i en klage til Forbrugerombudsmanden. BMW vil ikke kommentere sagen.
![Foto: Wolfgang Rattay/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13782017.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20211213-215353-1-1920x1079we.jpg)
af ANJA HAUGE
At BMW i en reklamekampagne har kaldet sig selv for verdens mest bæredygtige bilmærke, er noget af en påstand, skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Rådgivere også i skudlinjen i sager om greenwashing
For abonnenter