MobilityWatch

Ny marketingsstrategi og turnaround skal trække Forsea fri af coronakrisen

2021 blev igen et år præget af coronaudfordringer for færgerederiet Forsea, som måtte indkassere nyt stort underskud. Et ændret kundefokus, færre omkostninger og ny finansiering er vejen frem, fortæller adm. direktør Kristian Durhuus til MobilityWatch.

Foto: Forsea

Coronakrisen ramte særligt hårdt i de brancher, som lever af at transportere turister på tværs af landegrænser.

Her er Forsea, som er et svensk færgeselskab, der sejler mellem Helsingør og Helsingborg, ingen undtagelse. Selskabet har således også været stærkt udfordret som følge af restriktioner i Danmark og Sverige.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs