Ny marketingsstrategi og turnaround skal trække Forsea fri af coronakrisen

2021 blev igen et år præget af coronaudfordringer for færgerederiet Forsea, som måtte indkassere nyt stort underskud. Et ændret kundefokus, færre omkostninger og ny finansiering er vejen frem, fortæller adm. direktør Kristian Durhuus til MobilityWatch.
Foto: Forsea
Foto: Forsea

Coronakrisen ramte særligt hårdt i de brancher, som lever af at transportere turister på tværs af landegrænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også