Ny marketingsstrategi og turnaround skal trække Forsea fri af coronakrisen
2021 blev igen et år præget af coronaudfordringer for færgerederiet Forsea, som måtte indkassere nyt stort underskud. Et ændret kundefokus, færre omkostninger og ny finansiering er vejen frem, fortæller adm. direktør Kristian Durhuus til MobilityWatch.
![Foto: Forsea](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14104197.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l9v3xipau1knk2382g.jpg)
af ANJA HAUGE
Coronakrisen ramte særligt hårdt i de brancher, som lever af at transportere turister på tværs af landegrænser.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.