SAS afviser at have smidt passagerer af fly for at sælge billetten dyrere

Flere kunder har fået annulleret deres SAS-billetter, selvom afgangene stadig har været tilgængelige online. SAS forklarer, at problemet skyldes en fejl i forbindelse med aflysningen af 4000 sommerafgange.
Foto: Tt News Agency/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Tt News Agency/Reuters/Ritzau Scanpix

Flere SAS-kunder har ifølge DR i den seneste tid oplevet at få annulleret direkte flybilletter i sommerferien og i stedet blive ombooket til afgange på andre datoer og med mellemlandinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også