Punktligheden falder hos Deutsche Bahn
Færre tog kom til tiden hos Deutsche Bahn i årets første seks måneder. Topchef kalder det ”uacceptabelt”.
![Deutsche Bahn-topchef Dr. Richard Lutz. | Foto: PR / Deutsche Bahn/MediaPortal der Deutschen Bahn](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14267652.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m261ireusiqnzk96zz.jpg)
Antallet af passagerer voksede markant hos tyske Deutsche Bahn i første halvdel af 2022, men udviklingen betød også, at selskabets punktlighed faldt ganske markant.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Schenker-fremgang trækker Deutsche Bahn tilbage i plus
For abonnenter