Punktligheden falder hos Deutsche Bahn

Færre tog kom til tiden hos Deutsche Bahn i årets første seks måneder. Topchef kalder det ”uacceptabelt”.
Deutsche Bahn-topchef Dr. Richard Lutz. | Foto: PR / Deutsche Bahn/MediaPortal der Deutschen Bahn
Deutsche Bahn-topchef Dr. Richard Lutz. | Foto: PR / Deutsche Bahn/MediaPortal der Deutschen Bahn

Antallet af passagerer voksede markant hos tyske Deutsche Bahn i første halvdel af 2022, men udviklingen betød også, at selskabets punktlighed faldt ganske markant.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også